2019_SPORT_MAN_570_WINTER_PACK_rerence

Sportsman 570 EFI 4×4 EUT

  • Polaris testivoittaja sähkövinssi sis. kiinnitysarjan 2500lbs sh. 311,56€
  • Polaris Glacier Pro 152 cm puskulevysarja pikakiinnityksellä (etukiinnitys) sh. 976,46€
  • Polaris L&R pikakiinnitteinen korkea/kirkas tuulilasi sh. 223,18€
  • Hinta yhteensä sis. talvivarusteet 8990€ +tk
  • Tarjous on voimassa 1.10.-31.12.2019. Tarjousta ei voi yhdistää muuhun tarjoukseen.

Polaris Sportsman 570 EFI 4×4 EUT on maailman myydyin mönkijämalli ja kolminkertainen testivoittaja Suomessa. Tämä ei ole mikään ihme, sillä luotettavan Polaris mönkijän laatu ja käyttöominaisuudet ovat alan ehdotonta eliittiä. Siinä on automaattinen 100 % neliveto, joka reagoi nopeasti ilman erillisiä kytkemisiä, mikäli sutimista tapahtuu.

Uudessa Sportsman 570 EFI -mallissa on äärimmäisen bensapihi ProStarTM nelitahtimoottori DOHC neliventtiilitekniikalla. Voimaa on taatusti kaikkeen käyttöön! Alustan tekniikkaa suojaa metallinen pohjalevy. Maavara on 286 mm. Tavaratelineiden kantavuudet edessä 42 kg ja takana 82 kg. Vakiovarusteena on taustapeilit ja suuntavilkut. Värit vihreä ja punainen. Saatavana T3a- ja T3b-traktorimallina.

Polaris-etuja:

  • Markkinoiden paras nopeudenrajoitin
  • MFD-mittaristo
  • Sähkötoiminen kaasun ohjaus
  • Ergonominen istuin
  • Uusi ohjauksen mukana kääntyvä työvalo
  • Sähköpistoke peräkärrylle vakiovarusteena
  • Moninkertainen testivoittaja
  • Markkinoiden paras automaattinen 100% neliveto
  • Alhainen polttoaineen kulutus (2,33l/h) Koneviesti 2/2015
  • Sähkövinssi lisävarusteena
2019_SPORTMAN_570_EFI_EPS_X2_NORDIC_PRO_reference

Sportsman 570 EFI EPS X2 NORDIC PRO

11.990 €

Sportsman 570 EFI EPS X2 Nordic Pro on suunniteltu ja valmistettu pohjoismaisten asiakkaiden monipuoliseen hyötykäyttöön. X2 Nordic Pro  -traktorimönkijän akseliväli on n.14 cm tavallista mönkijää pidempi, joten sen ajo-ominaisuudet ja -vakaus ovat varsinkin raskaasti lastattuna aivan omaa luokkaansa. X2 mallissa on vakiovarusteena normaalia mönkijää selvästi suurempi tavarateline/-lava, johon voidaan lastata jopa 182kg tavaraa (yli tuplasti tavallista mönkijää enemmän). Lavan takalaita on myös avattava ja lavassa on kippitoiminta. Lisäksi siinä on tiivistetty etutavaratila. X2 –mallissa on vakiovarusteena uusi High Performace Close Ratio –neliveto, joka on moninkertaista testivoittajaa vieläkin parempi. Se on edelleen automaattinen, mutta sen nelivedon kytkentänopeus on todella nopea ja huomaamaton. Väri valkoinen.
Automaattinen 100% neliveto ja 1×4 Turf -veto. Polariksen nopeasti ja automaattisesti toimiva nelivetojärjestelmä on markkinoiden paras. Sen lisäksi X2-mallissa on sähköisesti kytkettävä TURF 1×4 -vetomahdollisuus, jonka ansiosta ajoneuvon kääntösäde pienempi ja arkoja maapintoja säästävä. Turf 1×4 -veto vähentää myös selvästi renkaiden sortoa ja näin niiden kulumista.
 
  • Rekisteröity kahdelle
  • Automaattinen 100% High Perf. CloseRatio -neliveto
  • 2×4 veto ja 1×4 Turf -tasauspyörästö
  • Lava vakiovarusteena (182 kg)
  • EPS-ohjaustehostin vakiona
  • EBS-moottorijarru vakiona
  • ADC-alamäkijarru vakiona
  • 26’’ Maxxis Econ -renkaat
  • 14” Blackhawk -aluvanteet
  • Kahva- ja peukalolämmittimet vakiona
  • Polaris 3500 HD -vinssi (synteettiköysi)
  • Defa-lohkolämmitin vakiona
  • Huoltovapaa akku
2019-ranger-diesel-00_reference

2019 RANGER DIESEL EPS 4×4

19.990 €

Ranger Diesel on väkivahva raskaan työn puurtaja HD – Heavy Duty -vahvistuksilla. Siinä on 3-sylinterinen, 898cc 24,8 hevosvoimainen vahvavääntöinen Kubota-dieselmoottori, joka ei hyydy, ja tuottaa roimasti vääntöä heti alakierroksilta lähtien. Ranger Diesel on kolmipaikkainen, ja sen kippilavalla voi kuljettaa jopa 435 kg tavaraa. Siis raskaita koneita, kaapelirullia, betonisäkkejä ym. Traktorimallilla on laillista hoitaa lumityöt, huoltotyöt ja kuljetukset myös yleisillä teillä. Saatavana traktorimallina T1b / 60km/h. Saa ajaa tiellä alk. 15v T-kortilla. Väri vihreä.

UUSI RANGER DIESEL:
  • Automaatinen 100% neliveto ja sähköisesti kytkettävä 1×4 versatrac-veto
  • Uusi tehokas ja vahvavääntöinen moottori
  • 140Ah laturi
  • EPS ohjaustehostin
  • EBS moottorijarru
  • ADC alamäkijarru
  • 435kg kippilava (933x1378x317mm )
  • 33cm maavara / 27” renkaat
  • 17 % enemmän tavaratilaa
  • tilavampi jalkatila
  • mukavan ergonomiset istuimet
  • digimittaristo
  • vahvistetut voimansiirron komponentit
2018_RANGER_570_EFI_EPS_PRO_FIT_CABIN_reference

RANGER 570 EFI EPS PRO FIT CABIN 4×4

18.490 €

Ranger soveltuu yleiskäyttöön kesämökeille, maatiloille sekä harrastuksiin. Sen ajaminen on helppoa ja turvallista. Ranger 570 EFI  -mallissa on uusi vääntävä ja hiljainen 40-hevosvoiman ProStarTM DOHC-suoraruiskumoottori, ja se on vain n. 20 cm leveämpi kuin normaalit perusmönkijät, joten se kulkee sujuvasti samoilla maastojäljillä kuin tavalliset mallit. Rangerissa on automaattisen 100 % nelivedon lisäksi ainutlaatuinen TURF 1×4 -vetoalue, jolloin takatasauspyörästön lukitus kytkeytyy pois käytöstä. Tämän toiminnon ansioista kääntösäde pienenee, ohjaus kevenee, renkaiden kuluminen vähenee ja mönkijän jättämät jäljet pienenevät. Se on erittäin hyödyllinen toiminto ajettaessa asfaltilla, ruohokentillä ja arassa maastossa. Polaris IRS -erillisjousitus merkitsee käytännössä jämeriä ja mukavia ajo-ominaisuuksia. Kaikki pyörät pysyvät maastokontaktissa ja vedolla pahassakin maastossa, eikä epämiellyttävää keinuntaa synny .Väri vihreä. Saatavana traktorimallina  T1b (60km/h) (saa ajaa alk.15v T-ajokortilla)

TARJOUS: PAKETTIHINTA LÄMPÖHYTILLÄ 18490€ +tk

Ota myös kaverisi kyytiin. Rangeriin mahtuu helposti ja turvallisesti kaksi henkilöä. Kyytiin on helppo nousta, ja siitä on helppo myös poistua. Rangereissa on hyväksytyt turvakaaret sekä turvavyöt ja -verkot molemmille matkaajille. Tilavalle kippilavalle voi lastata jopa 227 kg tavaraa. Rangerin voi myös varustaa ympärivuotiseen käyttöön asentamalla siihen esim. katon, tuulilasin tai jopa kokonaisen hytin lämmityslaitteineen. Ota perhe mukaan ja tule koeajolle, huomaat kuinka Ranger sopii mainiosti yhteisille marjastus-, kalastus- tai metsästysretkille. Sillä myös kuljetat helposti esim. puutarhan tarvikkeet ja teet lumityöt laulellen. Ja nuorison koulu- ja harrastusmatkatkin sujuvat huoletta, sillä ajamiseen tarvitset vain T-ajokortin (15 v). Ranger -traktorimönkijän vakuutus on edullinen, sitä ei tarvitse katsastaa, ja siitä voi yrityskäytössä saada veroetuja

Honda_logo
TRX420FE T3b

TRX420FE T3b

8 990 €
tai 175 €/kk *

 

Monikäytön mestari.

TRX420FE T3b on Honda-malliston väkivahva monitoimimönkijä, joka tarjoaa kaikki aidon työkoneen edut äärimmäisen vaikeisiin maastoihin ja koviin urakoihin –­ metsätöihin, kärryn vetoon, lumen ajoon ja muihin ammattihommiin. TRX420FE on juuri suomalaiselle käyttäjälle sopiva mönkijä, joka on kokonsa ja keveytensä ansiosta loistava käsiteltävä pahassakin maastossa.

  • Metallisten etu- ja takatelineiden kuormankantavuus huippuluokkaa
  • Etu- ja takajousituksessa jousen esijännityksen säätö
  • Takajarru levypyörän sisällä
  • Suretrack-etuperä – automaattisesti toimiva, mekaaninen etutasauspyörästö
  • Muoviset vetonivelien suojat ja suojatut ohjauksen laakerit
  • Ergonomisesti muotoillut muoviosat suojaavat kuljettajaa tehokkaasti roiskeilta.
  • Sähkötoiminen vaihteen valitsin
  • Istuinergonomia toimii hyvin kaikenkokoisilla kuljettajilla
  • Tehokkaat valot ja laturi, sekä iso akku.
  • Monipuolinen mittaristo
  • Mekaaninen 2/4-vetokytkin
  • Optimate älylataus valmius
TRX500FPE_T3b

TRX500FPE T3b

10 590 €
tai 205 €/kk *

 

Raskaan työn raataja.

Honda TRX500FPE T3b -malli on suunniteltu yleiskäyttöön, kovaan työhön ja vetämään isoja kuormia. Honda EPS -ohjaustehostin, sähköinen vaihteenvalitsin sekä helposti napista kytkettävä Honda TraxLok 2/4-veto, sähköinen etuperän lukko yhdessä tehokkaiden hydraulisten levyjarrujen kanssa tekee FPE-mallista markkinoiden mukavimman ja vaivattomimman mönkijän. Se selvittää haastavatkin ajotilanteet helposti ja turvallisesti.

  • Elektroninen Honda EPS –ohjaustehostin
  • Sähkötoiminen vaihteen valitsin
  • Metallisten etu- ja takatelineiden kuormankantavuus huippuluokkaa
  • Etu- ja takajousituksessa pitkät säätövarat
  • Etu- ja takajousituksessa jousen esijännityksen säätö
  • Takajarru levypyörän sisällä
  • Muoviset vetonivelien suojat ja suojatut ohjauksen laakerit
  • Ergonomisesti muotoillut muoviosat suojaavat kuljettajaa tehokkaasti
  • Istuinergonomia toimii hyvin kaikenkokoisilla kuljettajilla
  • Suretrack-etuperä – automaattisesti toimiva, mekaaninen etutasauspyörästö
  • Sähköinen tasauspyörästön lukko
  • 2/4-veto kytkin
  • Tehokkaat valot ja laturi
  • Iso akku (16 Ah)
  • Monipuolinen mittaristo
  • Yksiosaisena irrotettava tankin suojamuovi helpottaa huoltotöitä
  • Optimate älylataus valmius
TRX500FPA_IRS_T3b

TRX500FPA IRS T3b

11 690 €
tai 225 €/kk *

 

Ääriolojen hienostunut ammattilainen.

Hondan suosittu kovamaineinen, raakojen hommien ja haastavien maastojen kuningas. Mönkijässä on erillisjousitettu perä, elektroninen polttoaineen ruiskutus sekä kaksoiskytkimellä varustettu DCT-vaihteisto. Automatisoidussa DCT-vaihteistossa on seuraava vaihde aina valmiiksi esivalittuna ja kaksoiskytkimistä toinen on auki ja toinen kiinni. Kuljettaja voi itse valita vaihtaako mönkijä vaihteet itsenäisesti vai vaihdetaanko vaihteet kahvojen napeista. DCT-vaihteisto on käytännössä automatisoitu manuaalivaihteisto, jonka edut huomaa parhaiten pahoissa paikoissa ja raskasta kuormaa vedettäessä. Mönkijästä löytyvät myös alennusvaihteet, joilla matka taittuu erityisen hankalassa maastossa.

Uuden tyyppisen perän ja vaihteiston ansiosta TRX500FPA IRS T3b:n vetokyky on peräti 55 % edellistä mallia suurempi. Myös taakkatelineet on suunniteltu uudelleen ja uusien telineiden kantavuus on kasvanut 45 %. Vaikka TRX500FPA IRS T3b on haastavien ääriolojen ammattilainen, joka suoriutuu kovistakin työtehtävistä, on se malliin tehtyjen monien uudistusten ansiosta samalla ajettavuudeltaan ja mukavuudeltaan paras mönkijä, mitä Honda on koskaan valmistanut.

  • IRS-erillisjousitus taka-akselilla
  • Metallisten etu- ja takatelineiden kuormankantavuus huippuluokkaa
  • Etu- ja takajousituksessa jousen esijännityksen säätö
  • Kaksoiskytkimellä varustettu automatisoitu DCT-vaihteisto, jossa hidas ja nopea alue
  • Ajonopeuden mukaan säätyvä sähköinen ohjaustehostin
  • Suretrack-etuperä – automaattisesti toimiva, mekaaninen etutasauspyörästö
  • Sähköinen etuperän lukko
  • 2/4–veto kytkin
  • Kaksi levyjarrua edessä
  • Poikkeuksellisen pieni kääntösäde
  • Suuri maavara
  • Optimate älylataus valmius