Honda_logo

2020 UUTUUDET

CRF1100L Adventure Sports

Muotoilu ja varusteet

  • Kuljettajaa suojaavat katteet, korkeus-säädettävä tuulisuoja ja matalampi istuinkorkeus.
  • 24,8 litran tankki, alumiininen tavarateline ja pohjapanssari.
  • Päivä-ajovalo-automatiikka ja kaarrevalot. Vakionopeudensäädin, lämpökahvat ja lisävaruste-laturi ovat vakiovarusteena.
  • 6,5” TFT multi-informaatio kosketusnäyttö-mittaristo, jossa mm. Apple Car Play ja Bluetooth.

ADVENTURE

CRF1000L Africa Twin DCT

Hondan super-suosittu Africa Twin kokee täydellisen päivityksen mallivuodelle 2020. Pyörässä on kevyempi runko, kaventuneet rally-tyyppiset katteet ja entisestään parantunut ajoasento. Moottorin koko on kasvanut, parantaen sekä huipputehoa, että vääntöä. Pyörän ajonhallintayksikkö mittaa kiihtyvyyksiä kuudella (6) eri akselilla, mahdollistaen eri ajo-ohjelmien ja sutimisen eston lisäksi myös uutuutena olevat kaarrejarrutus, keulimisen-esto, takapään nousun esto ja DCT mallien kaarreajon hallinta -järjestelmät. Elektronisen kokonaisuuden kruunaa värillinen 6,5 tuuman TFT-kosketusnäyttömittaristo, jossa on Apple Car Play -valmius sekä kytkentämahdollisuus Bluetooth laitteille. Led ajovaloissa on nyt päivävalotoiminto. Kaikissa Africa Twin -versioissa on vakionopeudensäädin vakiovarusteena.

NAKED

CB1000R Neo Sports Café

Honda CB1000R on modernin café-racer tyylisuunnan ja muotoilun ohella myös tekninen mestarityö. Täysin uuteen runkoon on istutettu Hondan legendaarinen 4-sylinterinen moottori ja joukko kuljettajaa helpottavia apuvälineitä, kuten fly-by-wire -kaasu, moottorin tehontuoton säätö, säädettävä sutimisen esto ja luistokytkin. Iskunvaimennuksen laatuun on kiinnitetty erityistä huomiota, kuten myös radial–mallisiin jarruihin. Honda CB1000R on siis paitsi erittäin hyvän näköinen, myös erittäin moderni moottoripyörä.

SUPER SPORT

CBR650R

Hondan keskikoon touring-sportti päivittyy täysin vuodelle 2019. Aikaisempaa selvästi tehokkaampi moottori yhdistettynä laskeneeseen painoon vie uuden Honda CBR650R -mallin täysin uudelle suorituskykylevelille. Luistokytkin, säädettävä moottorinohjaus, LED-valot, uusittu nestekide-mittaristo ja Hondan CBR1000RR super-sportista lainattu muotoilu ovat vain osa pyörästä löytyvistä päivityksistä.

TOURING

GL1800 Gold Wing

Honda GL1800 Gold Wing on täysin uusi moottoripyörä. Aikaisemmista malleista ei jäljellä ole enää muuta samaa kuin legendaarinen mallinimi; Honda Gold Wing! Uutuuden 1800 kuutioinen boxer-moottori on aikaisempaa selvästi kevyempi ja kompaktimpi  ja siinä on nyt 4-venttiiliä per sylinteri. Uutta on myös mm. fly-by-wire -kaasu, ajo-ohjelmien valintamahdollisuus, luistonesto ja mäkilähdön avustin. Runko on niin ikään uusi ja selvästi aikaisempia konstruktioita kevyempi ja kompaktimpi. Etujousitus on toteutettu kaksois-tukivarsin ja toispuoleisella Honda Pro-Arm -haarukalla. Sekä etu-, että takajousitus on elektronisesti säädettävissä haluttuun jäykkyyteen. Muita uutuuksia ovat esimerkiksi sähkökäyttöinen tuulilasi, avaimeton käynnistys ja Apple CarPlay yhteensopiva viihdejärjestelmä. Suomeen tulevissa malleissa oleva DCT-vaihdelaatikko on niin ikään täysin uusi, kolmannen sukupolven 7-vaihteinen vaihteisto. 

125 CC

MONKEY 125

Honda Monkey is Back!

Hondan ehkä legendaarisin mallinimi teki vuosikymmenten jälkeen paluun. Suomessakin yli 32.000 kappaletta myydyn Honda Z50 Monkeyn seuraaja on 125-kuutioinen malli, joka on hiukan isompi kuin esikuvansa, mutta hätkähdyttävän paljon alkuperäisen näköinen.

Uuden Monkey 125 on istuinkorkeudeltaan vain 776 mm on se riittävän tilava aikuisenkin ajettavaksi. Samoin kaikki hallintalaitteet ovat suoraan Hondan isommista malleista, joten ajokokemus vastaa täysin ns. normaalikokoisen moottoripyörän ajamista. Monkey 125:ssa on kaikki modernin kevytmoottoripyörän tekniset ominaisuudet, kuten elektronisesti ohjattu polttoaineen ruiskutus, LED-ajovalot ja kehittyneet ABS-jarrut edessä. Klassisesta ulkonäöstään huolimatta Honda Monkey 125 on myös erittäin moderni moottoripyörä! 

OFF ROAD

CRF450R

Honda CRF450R 2020 uudistukset:

  • 3-asentoinen HSTC sutimisenesto-järjestelmä
  • Uudet moottorinohjauksen asetukset
  • Uudet HRC Launch Control -starttiavustimen säädöt
  • Uudet jousituksen säädöt
  • Akku aikaisempaa matalammalla rungossa
  • Uusi takajarrun kitkamateriaali

Toimitukset alkavat Joulukuussa 2019.